بالا رفتن قيمت ميلگرد در اين ماه
نوشته شده توسط : مهدی

 

میلگرد اروپایی :

نقطه قوت میلگرد اروپایی بها آن است . در اصل از منگنز ایجاد شده , و از دید خم شدن کمترین ایستادگی را دربین آرماتور دارااست . به کار گیری از این مدل آرماتور به طور معمول در فضاهای زمین لرزه خیز و پروژه هایی که ملزم ساختار درست مهمی می‌باشند پیشنهاد نمیشود .

قیمت میلگرد روز

میلگرد فولاد کربن :

میلگرد سیاه در هر پروژه ای به غیر از یکسری مورد استثنا کاربرد دارااست . وسیع ترین ضعف آرماتور سیاه تماس گرفتن آن است . زمانی که زنگ بزند بتن اطرافش را ترک می‌اندازد و می شکند . در شرایط هایی که ممکن است در معرض رطوبت و آب قرار گیرد تعیین های بهتری نسبت به میلگرد سیاه موجود هست . البته با اعتنا به نسبت ارزشش به میزان استحکام کششی میلگرد سیاه شایسته ترین است .

روکش اپوکسی :

میلگرد روکش اپوکسی به عبارتی آرماتور سیاه با روکش اپوکسی است . به عبارتی استحکام بافت را داراست , البته ۷۰ تا ۱۷۰۰ برابر نسبت به زنگ زدگی مقاوم خیس است .

میلگرد گالوانیزه :

صرفا چهل برابر نسبت به میلگرد سیاه مقابل زنگ زدگی مقاوم است , البته زخم وصال به روکش میلگرد گالوانیزه خیلی طاقت فرسا خیس است . به همین منظور از میلگرد روکش اپوکسی باارزش خیس است . گرچه نسبتاً ۴۰ % گرانتر از گونه روکش اپوکسی است .

میلگرد فایبرگلاس :

فایبرگلاس یک مخلوط مشابه به فیبر کربن است . در سود هنگام به کارگیری از فایبرگلاس خم دادن مجاز نیست . با این وجود زنگ نمی‌زند . با اعتنا به‌این زمینه فایبرگلاس یک میله تقویت کننده بتن بی سابقه است . درحالیکه هر نیم کیلوگرم ۱۰ برابر گرانتر از میلگرد اپوکسی است , فوق العاده سبک است . پس با در لحاظ دریافت کردن میزان ارتفاع ارزش نسبتاً دو برابر است .

فولاد استنلس :

 

https://esfahanahan.com
https://www.markazeahan.com
https://ahanonline.com

میلگرد فولاد استنلس گرانترین میله تقویت کننده موجود هست , حدود ۸ برابر بها آرماتور اپوکسی داراست . این شایسته ترین آرماتور برای بیشتر پروژه ها است . با این وجود , استعمال از فولاد استنلس در همگی جای ها به غیر از حالت خیلی اختصاصی بفرد به طور معمول به درد نمی خورد . البته برای اشخاصی که عاملی برای استعمال از آن دارا‌هستند , میلگرد فولاد استنلس ۱۵۰۰ برابر بیشتر نسبت به میلگرد سیاه به زنگ زدگی است . در مقایسه با بقیه آن ها نسبت به زخم خیلی مقاوم خیس از مثال های میلگرد ضد زنگ و مقاوم در قبال زنگ زدگی است .

حفظ درست میلگرد (https://esfahanahan.com/steel/rebar/)

• زمانی که کمپانی ساخت و ساز میلگردها را اخذ میکند بایستی آن‌ها را روی پالت های چوبی یا این که یک تراز بالا آمده غیر فلزی قرار داده شود . احتکار کردن آنان درین موقعیت سبب ساز خودداری از زنگ زدگی به مرور به وسیله آب های زیرزمینی می شود .

• هنگام احتکار کردن میلگرد بر روی پالت های چوبی یا این که یک مرحله بالا آمده غیرفلزی حتما آن‌ها‌را با یک روکش ضد آب بپوشانید .

• بر کناره های روکش بلوکه های سنگین وزن قرار دهید تا به نیکی از میلگرد نگهداری نماید "(قیمت تیرآهن)" . قرار دادن طولانی مقطع آن ها در محیط گشوده میتواند سبب زنگ زدی شود و تراز سود وری آن را ذیل بیاورد .

 

 





:: برچسب‌ها: بالا رفتن قیمت میلگرد ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: